Ursäkta!

Jag har inte bloggat på länge, så jag ber om ursäkt för det.
Min helg har varit sjuukt rolig.

Fredag:
hem till catja klockan 6 med alex , clara & lina.
vi badade jacuzzi utomhus (typ 40 grader varm!) svullade en massa mat, godis, cola, champagne, chokladbollar och jag vet inte allt.
dansade dansmatta, sjöng singstar, kollade på Just my luck och hade sååå kul.

Lördag:
Vi sov ju hos catja så på dagen åkte vi in till stan.
Köpte lite fina grejer.
Bla. ett grått baslinne och en grå baströja från H&M (välbehövt!)
två par trosor och en t-shirt på Gina tricot.

På kvällen åkte jag pulka (hehe, vi hade snöbollskrig snarare) med Jocke, Thomas, Catja & Clara,
Sjukt kul!

Söndag:
jobbade så jag gick upp typ halv 8. SNAAARK.
usch usch.



Detta var alltså lite kort om min helg. Jag skriver aaastråkigt för jag är skittrött! har sovit ca 4 timmar per natt. haha


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback