tjugohundrasju

Tjenis!
Nu är allt mycket bättre. Inte helt bra kanske, men mycket mycket bättre.
Det vände på ca en halv sekund, haha. Jag älskar mina underbara vänner som typ hjälpt mig igenom allt! Allt som har varit svårt.
Och mina otroliga föräldrar. Dom är bäst, man kan vara huur arg på sina föräldrar som helst. Tycka att dom är dumma, orättvisa och egoistiska och jag vet inte vad.
Men dom är faktist typ det största stödet i ens liv..faktist. Så man får väl tänka på det när man bråkar.
Likadant som med sina syskon.
Jag hade inte så många nyårslöften, men jag har lite saker som jag vill få gjort 2007 :

1. Bli den där snälla, omtänksamma & roliga människan som antagligen finns i oss alla. (VAR?)
2. Läsa mer böcker. Som jag iofs redan gör.. men men. More is more när det gäller läsning. Haha.
3. Gå på bio massa gånger.
4. PLUGGA PLUGGA PLUGGA.
5. Köpa massa fina kläder (i måttliga mängder, ehehe)
6. Äta nyttigt & Träna. (är faktist ganska duktig och väljer typ hellre frukt än godis!)
7. Dricka 2 liter vatten om dan.
8. Bli bättre på matte. (lära mig multiplikationstabellerna..haha)
9. Åka utomlands.
10. Bli brun.
11. Skaffa pojkvän.
12. Festaa.
13. Fixa mitt rum.
14. Ta kontakt med alla mina gamla vänner jag aldrig träffar längre.
15. Hälsa på diana i skåne. Och sara i fagersta när hon nu ska flytta dit.
16. Åka till Leksand med sara (haha, på skoj..bara för att typ världens snyggaste daniel bor där!)
17. Åka till någon outlet och fynda märkeskläder.
18. Blogga ofta ofta ofta.
19. Hjälpa till lite mer hemma.
20. Få ett mycket bättre år än 2006! (mitt år började inte speciellt bra , men men..det kanske blir bättre?)


Trodde faktist inte att det skulle bli så mycket, haha. Men det blev en del. Och det finns mer, men det kommer jag inte på nu.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback