Lite musik igen då.

En skiva som verkligen är värd att köpa är Foo fighters skiva In your honor.
I princip bara bra låtar på den underbara plattan.

Funderar allvarligt på att börja spela elgitarr. Okej, petter han lär mig mycket.
Men en intensivlektion i veckan vore inte fel ;D. Sen när jag ska starta mitt underbara rockband.
Yey, då ska jag sjunga och spela gitarr. Oh yes.
Jag kommer bli grymmast i världen. Jag tänker vara den enda tjejen, det blir ballt.
Det enda som saknas är en till gitarrist, en trummis & en basist.

Mamma verkar inte direkt ha något emot att köpa en elgitarr iallafall. Det blir najs.

Hallå. man måste ju få ha lite självförtroende? Och drömma kan man ju alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback