hm

nu sitter man här, trött, blek, sliten och känner sig superfet av att ha proppat i sig 3 st rostade mackor..nyttigt? nej. gott? ja. men men, jag har iaf tagit en rejäl dusch, peelat, gjort en ansiktsmask, inpackning, brun-utan-solat och otroligt insmörjd med The body shops otroliga kokos creme grejs. så varför känner jag mig så troligt grå och tråkig när jag typ inte ser ut så efter min lilla behandling? that's a tricky one. jag vill ha sommar! bruna ben blekt hår små, vita cityshorts och typ ballerinaskor liksom. vaaaarför ha vinter? det är bara onödigt. inga jackor, inte vinter dojjor och ingen snö. (är det bara jag som är emot snö eller?) min önskedröm. haha, ursäkta att det här är ett tråkigt inlägg. och stökigt kommer det bli för jag ska byta samtalsämne nu faktist.. JAG SKA HA EN SKINNJACKA! för faen, jag köpa aldrig någon i höst.n(fast jag funderade på det ca en miljon gånger) jag har stått ut med att ha sett clara & vendela gå runt i sina snygga, tighta och underbara skinnjackor och jag har inte haft ngn. så nu jävlar.. jag vill nog helst ha en svart, lite rockigt liksom. det passar mig nog bättre än en brun. fast chokladbrun vore jävligt snyggt. Såg att Magda (http://www.chic.blogg.se) också funderade på skinnjacka. så jag är inte ensam om att inte äga ngn (?) eller är jag det? hm, fett kul igår iallafall. Dom är så roliga, dom där pojkarna. Synd bara att jag skadade min fot och typ gjorde blodspår i hela catja's hus. Haha! Nu har jag ett omslag ungefär lika stort som en julklapp runt min höger fot. Kommer inte ner i mina älskade Reebok gymadojjor utan att töja ut dom till en storlek ungefär passande för min pappa. Usch, nej mitt liv är typ ganska uppochner. jag är virrig, konstig, sur och verkligen inte som vanligt och mina inlägg blir bara tråkigare och tråkigare. Så nu, ifall det blir en paus på bloggen (vilket jag inte skulle tro eftersom jag älskar att blogga för det är så jävla kul , fast det iofs är roligare att läsa andras bloggar än att blogga själv..vilket är lite halvtråkigt sådär) Imorgon ska jag köpa ett par stövlar iallafall! Ett par svarta vill jag ha, inte så hög klack. Pallar inte gå till skolan genom all snö i ett par skyhöga klackar som man typ bryter fotleden i. så nej, hellre levande än höga klackar. Men jag tänker typ sleepa nu, så tar jag iaf ett litet steg till mitt nya , positiva jag. genom att inte vara trött som en typ råtta (sengångare,höh?) PUSS OCH LYCKA TILl MED ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback