Ett onödigt & lite töntigt inlägg. Som kmr ändra på min livssyn.

Nu ska jag sluta gå och gräva ner mig i allt dåligt hela tiden. Jag ska bli en sån där människa som liksom bara strålar av energi och glädje, som man uppskattar att dom finns för att dom får en att må så himla bra. En sån ska jag bli, eller iallafall försöka bli. Bli bättre.
Det är slut på att gå och deppa i åratal och tro att det aldrig kommer bli bättre. För det hjälper inte, det blir bara sämre. Utan gå vidare. tänk positivt.
Allting har sin tid. Jag trodde att en av dom tiderna var nu, men jag hade fel. Så var det inte, och det var inte meningen att det skulle vara så.
Så med ett självförtroende man kan skryta lite med (whuut? var finns det någonstanns?) ska jag bli en bättre människa , och må mycket bättre.
Varför ska alla människor gå och fula ner sig? Okej jag är likadan själv. Men alla är vackra. Hur kul skulle det vara om alla var pinnsmala supermodeller liksom?
Jag är nog den som är värst av alla. Som typ aldrig är nöjd med någonting på mig själv.
Alla andra är superfina! Hur dom än ser ut men jag är misslyckad.
Så har det kännts. Men jag vill ändra på det. För skönhet kommer inifrån, eller hur?

Så alla ni underbara som känner mig, och som jag älskar över allt annat.
Välkommen att lära känna en (hyfsat) ny Hanna!

i love you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback