Utmaning av Magda!

Jag läste om Magda's utmaning!
Att skriva om 3 lite udda saker som ni (antagligen) inte vet om mig!
Och bli inte avskräckta från att läsa min blogg nu, haha.

1. Jag doppar allting i allting! T.ex Pepparkakor. Shit, jag doppar dom i varmt choklad, kaffe, saft, te..
Jag kan doppa i vad som helst! Asäckligt, i know. Men gott(?) och beroendeframkallande.

2. Liksom Magda, så gråter jag också när jag lyssnar på Samson av Regina Spektor. Men en annan lite uddda sak jag också kan börja gråta av är när folk friar till varann på TV. Liksom okej om det är några man känner, men helt främmande människor (typ sånna som har varit med i Du är vad du äter och har gått ner 17 kilo och nu kommer dom i sina kläder)

3. Jag har en häst, som heter Filur som jag tävlar mycket med. Han är 5 år och världens finaste.
Haha, nu tycker alla att jag är en lite hästnörd. Men men, whatever. Så är jag, och jag satsar faktist på min sport och jag tänker bli något.
Jag har tidigare spelat fotboll, handboll, dansat och en massa annat! Har verkligen provat många sporter.
Sjunger också rätt mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback