supersnurrigt, och lite halvkonstigt.

det är skillnad på att gilla & älska. hata & ogilla. sakna & komma ihåg.

jag gillar dig, och ändå inte. jag saknar dig faktist inte. men jag kommer ihåg allt om dig.
hur du såg ut när du var typ 5 år, jag visste allt om dig.
allt, allt & allt.
det fanns ingenting jag inte fick veta, och du visste allt om mig. kommer du ihåg allt så borde du veta nu också.

hur kunde det bli så konstigt? varför skulle vi försvinna ut varandras liv?
försvinna låter så hemskt. som att bara spolas bort, ner i något svart hål eller någonting.
bort med all skit.
men du var inte skit, du var underbar.

men , its now or never. och du valde, tror jag?
jagvaldeocksåmenjagvetinteomjagångrarmigellerinte?

 men nu är det försent. nej förresten, det är aldrig försent. eller är det det?
jag vet ingenting längre, bara att allt är svårt. så svåra val.

ha kvar, eller lämna? vad vill jag? vad vill du? vad är bäst? vad ska jag göra? hur? när? vart? VARFÖR?!

its hard to choose the lesser of two evils, suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback