Snodde listan av Emma.

Vad som ska investeras inför våren ;

Jeans/byxor:
Har jättemånga jeans. Men liksom, jag älskar jeans. Haha. Så jag kmr nog investera en hel del av dom..
Klänningar: Är faktist inte speciellt förtjust i klänningar. Hata mig, för det är sjukt snyggt. Men jag gillar det inte så mycket bara. Men jag tänker ändå investera en grå, från Top Shop helst.
Kjolar: Jag är verkligen ingen riktig fashionista. Snarare väldigt egen, har liksom ingen speciell stil utan varierar skitmycket och har på mig vad jag tycker är snyggt. Om det är Ute eller Inne spelar liksom inte så stor roll. Men jag gillar halvlånga kjolar, i svart och grått så jag satsar nog på några sånna i vår. Kommer nog mest gå runt i cityshorts, haha men några kjolar är ju kul att ha.
Jackor: Skinnjacka! Så snyggt. En svart eller chokladbrun.
Skor: Ballerina, Och ett par svarta sneakers från Lacoste.
Koftor/tröjor: Tänker satsa på vitt och svart som jag kommer kunna ha även hösten 07. För jag använder inte koftor så mycket att jag kan ha en som jag bara har i typ några måndader. Känns onödigt.
Väskor: Vill ha en Mulberry! Så det ska jag försöka lägga pengar på. Annars ska jag ha en brun i läder. Tycker att dom är sjukt snygga.
Blusar & Toppar: Hm, jag som älskar att gå runt i t-shirtar med snygga tryck kommer nog satsa på det. Men även lite snygga linnen och någon fin blus.
Huvudbonad: Catja har en sjukt snygg basker! Så jag vill ha en sån till våren, i svart.
Övrigt: Ett par vita , oversizade solbrillor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback