sjuklig & lite halv trist

Hej alla!
Jag är så otroligt trött på att vara sjuk. Har varit hemma från skolan sedan i onsdags och det är verkligen boring!
Kan inte göra någonting kul, bara för att jag hostar oavbrutet. Inte ens kolla på tv liksom, jag hör inte vad dom säger.
Men jag har proppat i mig vitaminer & en massa sånt bra. Känner ingen större skillnad faktist (konstigt nog?)
Är det ingen som har en bra förskylningskur man kan ta del av? Vore ju skitbra. Helst en som fungerar, haha.

Jaja, lite skönt är det också kanske. Kunna gå runt i ett par väl använda (hm, jätteslitna snarare) mjukisbyxor och bara kunna skita i att håret är typ helt fettigt och att man går runt i sitt bleka & osminkade ansikte.
Ibland är det skönt att bara vara riktigt sunkig, då känns det alltid bättre att fixa till sig sen..by the way, nu har jag använt Dove summer glow i princip varje dag och känner mig inte lika blek längre.
Dock något blek eftersom jag antagligen har lite feber, men men..så är det att vara sjuk.

Det känns mycket tråkigt att jag inte har bloggat på länge, för min skull alltså. För det känns bra efter man har bloggat på något sätt, det är skönt att skriva av sig lite grann.
Har många kompisar som får typ sååå dåligt samvete när dom inte har bloggat på heeela dagen.
Haha, klart att det är kul med folk som bloggar flera gånger om dagen..men liksom, livet är tillräckligt stressigt utan all bloggstress , right?

Så bloggar jag inte på några dagar ibland så beror det på att jag har mycket att göra, liksom alla andra som tar bloggpauser!

Ha det bra!

With love, Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback