Jag låter elak, det är inte meningen egentligen.

En stil jag aldrig har förstått mig på är den där riktiga "tuggummipoppen"
Jag lyssnar på massa olika musik, dock mest rock. Men jag kan lika gärna hitta en grym Hip hop låt.
Men ta t.ex Paris Hilton. Hennes låtar. Finns det seriöst någon människa som på allvar rådiggar dom?

Jag vill inte klanka ner på någon stil. Man lyssnar på PRECIS vad man vill. Och jag menar inte att det är fel att lyssna på pop, aboslut inte.

Men är det inte lite så att Paris Hilton's låtar är bra bara för att det är just Paris Hilton?
Videon säljer. Eller hur? Paris är ju inte direkt känd för att ha gjort något speciellt.
Hon är ingen duktig skådespelerska, sångerska & modell egentligen.

Hon har gjort 3 parfymer. Och dom är helt okej.


Liksom, varför inte vara en kreativ människa och bli känd för något viktigt & seriöst istället för att ha spelat in en egen sexvideo?

Skulle lugnt hellre vara känd för att vara En kreativ journalist t.ex , istället för Arvtagare av sin pappa's pengar. Den bortskämda flickan i rosa som får precis vad hon vill.

Tar man inte sådana människor ganska oseriöst?
Hm, jag gör iallafall.


Be cool, stay cool. / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback