I MIN VÄSKA

I MIN VÄSKA
I min väska ;
* Fuktkräm från The Body Shop.
* Ögonfransböjare, Okänt märke.
* Gelvax från Klippoteket.
* Solpuder + borste från The Body Shop.
* Kalender från Ordning&Reda.
* Bussgrejs (eftersom mitt fuckin' jävla kort inte gillar mig)
* Nycklar! (med ett H på, ser niii? ;D)
* Parfym , Puma create (väsk-reserv som endast används i nödfall,haha)
* Idomin (hallå, nej jag är inte fjortis. men alltså..vem gillar skit torra läppar?)
* Plånbok från Louis Vuitton. (fejk or not, palla bry sig)
* Extra white tuggummi.
* iPod (fjortisrosa..gah)
* Min älskade kamera.
* Självklart mobilen..men den är inte med för den har jag ALLTID i fickan.
* Mascara, 2000 calories från Max Factor.
* Ipren (alltid bra att ha med sig..)
* Halstabletter. Hm är ju ständigt förkyld numera.


Det var min väska , FÖR DAGEN! haha. annars är det ju massa annan skit också..men det tar vi inte nu.
Haha.

PARTY ON BABES!

Laaaaater

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åhh, härliga grejer alltså ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback