Friis & Company

Oh wie. Jag är så glad, så glad.
Jag var och kollade min hals idag. Eftersom jag är sjuk. Det var dock inget farligt men kanske halsfluss. Dom visste inte förrän dom skickat in mitt saliv (OMG!!!) på analys. Disgusting, höh? haha.
Men men, påväg hem så skulle vi in i en presentbutik grejs, för att köpa nån present.
Gissa vad som också fanns där? Massa fina kläder, och väskor.
Till lite lägre pris än i andra butiker.

Så jag köpte en Friis & Company väska för 250 pix. Det var reeeeaaaa!
Och ett svart Soaked in Luxury linne för 50 spänn, rea rea rea.
Hahaaaa, jag är glad.

Här är då min nya väska;


Friis & Company
Bilden gör den verkligen inte rättvis, är sjukt mycket snyggare i verkligheten!


Slänger in en bild på linnet sen, och lite andra fynd jag har gjort dom senaste dagarna.

Puss , Hanna

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var mig en fin väska!

Postat av: Hanna

Man tackar :D

2007-02-14 @ 18:34:38
URL: http://hannafridh.blogg.se
Postat av: Julia

bra fyndat!! :)

2007-02-14 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback