Eyeyeyeyey

Hallåj alla.
Ledsen att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. Men that's life, hinner inte blogga varje dag. Fast jag gärna skulle vilja.

Nu har jag iallafall tagit mitt hål i örat! Så nu har jag två hål på ena sidan och ett på andra.
Har en vit sten. Hon som tog hålet var skitduktig, och jättesnäll!
så det är jag mycket glad för.

Sen har jag köpt lite grejer. Bl.a Underkläder, Nivea self sun tan wipe's, En ny Proffs super extra strong hairspray & ett par helt lööööveli gråa benvärmare från H&M. Sjukt mysiga.

Om någon undrar vad Nivea self sun tan wipe's är för något så är det 'servetter' som är doppade i brun utan sol så man bara tar en servett och stryker där man vill ha den. Så blir det jättejämnt och inte alls sådär orange, utan brunt!
Man får två servetter i en förpackning. 2 förpackningar räcker till hela kroppen.
Förpackningarna kostar 19,50 :- st på H&M.
PROVA!

Flummigt inlägg or what? men jag sitter faktist här, nyduschat med nyrakade och inoljade ben, gråa mjukisar , mina nya sjukt sköna benvärmare ;D , en t-shirt med Iron maiden tryck grejs och håret i en vacker tofs (not!)

Och allt om Anna Nicole Smith's död! i alla tidningar verkligen. Shit Shit. Hon blev bara 39 år gammal.
Var väl inte direkt något fan men lite sorgligt var det allt.



Rest in peace Anna,
 





Men jag ska iväg på Brunch nu!

Kärlek. Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback