MUSIC

haha, jag vet att det skulle bli en musikblogg. Och jag har inte skrivit ett enda inlägg om musik. fyyyy!
Men jag ska blien riktigt kreativ bloggare nu och blogga mycket. Helst en gång om dan men vi får se om jag hinner det.
Här är iallafall min "10 topp" lista denna vecka ;


1.  Wild Boys - Hardcore Superstar

2. Disarm - Smashing Pumpkins

3. Beautiful - HIM

4. Don't Cry - Guns n Roses

5. Buried A Lie - Senses Fail

6. Did My Time - KoRn

7. Dead in Hollywood - Murderdolls

8. She's Like Heroin - System of a Down

9. Jailbreak - Thin Lizzy

10. Juicebox - The Strokes


Det vore jättekul om ni ville skriva lite kommentarer om vilken sorts musik ni lyssnar på och vilka band och sånt.
jag ska skriva något inlägg om vilka band som spelas flitigt i mina kära ipodlurar

Kommentarer
Postat av: Gilraen

soad och korn, de är bra musik de! :D

Postat av: Hanna fridh

jaa, :D verkligen

2006-11-20 @ 16:18:42
URL: http://hannafridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback