jag har ingen tid

hejsan.
jag börjar typ få damp. Alla hatar mig för att jag alltid måste dissa dom för att jag inte hinner vara med dom. För jag har tusen saker jag måste göra..
jag måste gå på alla USEK-S möten, göra alla läxor, hinna ta hand om hästen, ha lite normalt liv med mina otroligt snälla och underbara vänner & jag hiiiinnnneeeeeer inte med allt.
" Om man planerar rätt så hinner man med allting man vill göra "
JAG PLANERAR FAKTISKT! men det går ändå inte, hur fan ska man planera ?
jag skulle behöva 24 timmar till på ett dygn, då skulle jag hinna...kanske..

ngn som har nått tips ?

Kommentarer
Postat av: Tasse

skulle det inte vara en musikblogg? :P
Mwhihi

2006-11-13 @ 21:37:26
Postat av: Hanna fridh

joo hahaha
fast jag har inte hunnit blogga. XD
men jag ska sätta igång igen. jag lovar.

Postat av: elööis

men baajs :)

2006-12-05 @ 17:15:01
URL: http://www.baraelo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback