okej, jag skaa sluta med listor...men det är så..otroligt roligt.

1. Vad heter du?
Hanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Sven-erik
3. Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Öh, som att jag skulle veta?
4. Vilket stjärntecken är du?
Våg.
5. Vart bor du?
Stooockhooolm.
6. Bott utomlands?
Neh,
7. Flyttat antal gånger?
typ 2 ? eller 3 kanske?
8. Vart skulle du vilja bo?
På gatan.

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
1,64
2. Hur mycket väger du?
Ingen våg är tillräcklig för mig, sorry världen.
3. Hårfärg och frisyr?
Blooont, lockigt långt hår. (you know, farmor; äääänglahåååår)
4. Ögonfärg?
Blå.
5. Mest nöjd med?
Mina ögon, och mina läppar. Och mina vader.
6. Minst nöjd med?
Magen!
7. Skostorlek?
39, hm.
8. Glasögon?
No no!
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Öron, piercing alltså. Haha, fan vad udda. jag har hål i öronen, ja.


FAVORITER

1. Filmer?
Djävulen bär prada, och fjortisfilmer man garvar åt.
2. Låtar?
Asmånga, Mest rock/metal 
3. Årstider?
Sommar, lätt.
4. Mat/dryck?
Maaaaaaaaaaat. älska mat. men all mat, haha
5. Djur?
Hm
6. Färg?
Svart
7. Parfym?
Escada ,  Into the blue.
8. Tv-program?
Joey , Simpsons , Vänner..
9. Sysselsättning?
Död åt sverige


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
En ful
2. Vad använder du just nu för skor?
Gympadojjor från Reebok.
3. Favoritfärg på kläder?
Svart & Vitt
4. Favoritmaterial på kläder?
men wtf, orka bry sig
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Massa
6. Favoritaffärer?
Weekday
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Alldeles för mycket
8. Favoritmärke?
Cheap Monday, Fornarina , Filippa K ... m.fl


GREJER

1. Plånbok:
Louis Vuitton
2. Tandborste:
Ingen snygg
3. Smycken:
Guld, Och silver.
4. Solglasögon:
Stora
Underkläder:
Haha, snygga
6. Nagellack:
Svart.
7. Mp3:
iPod
8. Mobil:

jag vill ha en ny.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh, jag älskar listor,

Postat av: Mod

rolig lista

2007-01-02 @ 14:40:26
URL: http://mod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback