lite grann om allting.

Tjenixen. Waaaazzzzzzzzzzzzzaaaaaaaap ?
vi har gäster, ganska onajs faktist. För jag känner dom inte. Det känns inte som att dom är gäster, det känns mer som att dom är sända av ngn annan planet, värsta utomjordingarna. Jag bara väntar på att få se ett till öga hoppa upp och att dom ska bli gröna. Typ.

Skämt åsido! ganska treffligt sådär.

Det är La Liga på tv. Pappa & Wille sitter klistrade. Haha, sött. Jag kollar iofs också, men jag kan inte påstå att jag är speciellt överintresserad av fotboll. Även fast jag faktist har spelat ett par år själv.
Haha! Nu lät jag som en gammal tant.
" ..på min tid " grejen you know, grandma. Uh uh! ska jag bli en rynkig liten dinosaurie vid 13 års ålder.
hm, jag känner mig inte som 65+.
                        


Idag såg jag en jätteråtta. Japp, en jätteråtta. Som en fashionista i 25 års åldern gick runt med i väskan. Jag trodde inte tjejer gillade råttor ? För dom där små chihuahuorna kan man väl knappast kalla hundar ?
inget dumt, dom kan faktist vara söta.
Men wtf, hundar KAN gå själva. Dom vill inte sitta i en LV väska. Tro mig, dogs are made for walking.
Vaaaarför envisas alla människor med att göra om alla djur? jag har en kompis vars lillasyster klär sin katt i dockkläder. Åååååh va gulligt tycker typ alla. Jag tycker det är ganska äckligt. Vafan, tror du katter vill ha kläder eller ? Dom är djur , for fuck sake.




blähä. Jag säljer polkagrisar, ngn som vill köpa ? dom kostar 15 kr styck. Haha.





Karatefylla med Byz är en så otroligt skön låt !
Helt klart INTE min stil, men så otroligt klockren så det finns inte! Ladda ner låten eller ta kontakt med mig så kan jag skicka den.

Min msn : [email protected]
adda och diskutera gärna musik med mig. Det är så roligt.

Ska käka kaktus/citron glass nu.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Wille

YEah! dagen efter gjorde man ju en Remake av Angulo nr.10's mål i Valencia :D..

Puuss puss hanna

2006-12-18 @ 20:29:02
Postat av: anna öö

men Hanna, alla andra säljer för 10 kr ju ;D hah,

2006-12-19 @ 22:21:29
Postat av: Hanna fridh

moahaha! mina är 30 % större.
det är därför dom kostar 15 kr. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback