.

Jag fick höra om en våldtäkt idag.
Tjejen var typ 14 år, och den som våldtog henne fick mildare straff eftersom hon var så pass ung. Ursäkta mig., men att bli våldtagen är så otroligt kränkande, oavsett ålder så är det så otroligt hemskt att det ens förekommer.  Jag förstår inte varför alla män (iofs dom som är lite wierd, men ändå) behandlar tjejer med noll respekt. Det är så himla brist på respekt. Jag själv tycker att om man våldtar någon har man inte så stor rätt att få ett bra liv. Jag tycker det är ett ganska allvarligt brott, för man kan bli förstörd för livet. Och den där stackars tjejen kanske aldrig mer kommer våga leva som hon skulle vilja, för att hon är rädd för att det kommer hända igen. Jag skulle själv bli livrädd, jag skulle aldrig våga gå ut eller någonting.
Varför tar alla så enkelt på den saken? Äckel mannen borde få ett hårt straff,

J a g  h a t a r  d e n  h ä r  v ä r l d e n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback