En helt jävla udda lista :D

Svart eller Vitt? Svart.
Mjukt eller Hårt? Mjukt
Höger eller Vänster? Höger.
Stor eller Liten? Whatever
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Landet eller Storstan? Storstan.
Kram eller Puss? PUSS
Vagn eller Buss? Buss.
Hyrfilm eller Bio?
Båda.
Gräs eller Grus? Gräs.
Piggt eller Opiggt? Piggt på kvällen, Opiggt på morgonen ;D
Pasta eller Potatis? Pasta.
Is eller Mjukglass? Beror på.
Natt eller Dag? Natt
Felix eller Heinz? Felix
NK eller Myrorna? NK
Marsvin eller Hamster? Marsvin tror jag..
Rakad eller Orakad?
Rakad, Lätt
Bffig eller Slank? Slank.
Blåögda eller Brunögda Blåögda
Popsnöre eller Sportfåne? Hm , Båda.
Naken eller Pyjamas? Pyamas, HAHA! hata pyamas. men liksom..naken?
Linda Skugge eller Linda Rosing? Skugge.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Båda är så fula.
Kaffe eller Te? Kaffe på dagen, Te på kvällen
Champagne eller Ramlösa? Båda
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? Stirra in i en vägg.
7-Eleven eller Pressbyrån? 7-eleven. Bara för att dom har så god latte.
Glasögonorm eller Linscooling? Har inget av det, men linscooling då.
Plugga eller Jobba? Jobba, mycket roligare ju.
Planka eller Pröjsa? Ehehehe, ;)
Yngre eller Äldre? Äldre.
Lång eller Kort? Kort, 164
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Never
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? Nej
Tycker du om ord? Haha, rolig fråga
Nämn namnet på en tennisspelare? Öööh. pingis?
Finns det någon du ogillar starkt? Tyvärr, ja
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Det är ofta jag som startar konflikter, haha.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Båda, fast jag gör helst akkt själv.
Är du svartsjuk? Som fan
Vad gjorde du igår kväll? Sov, för jag skulle upp jättetidigt nästa morgon.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Jag har ingen åsikt om den saken.

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron. Heter det så? :S
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Hm, Martina Haags böcker. Och Små citroner gula.
Tyckte du om att gå i skolan? Ibland ere najs, men oftast är det typ skit.
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Jag går i skolan. Men Idrott, SO, Svenska & Musik.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matte & No (pågrund av läraren)
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Hahahahahaha. BIRGITTA!
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Jag har kontakt med dom varje dag, för jag går i skolan.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ju mer ledigt desto bättre.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Städare, eller ngt urtråkigt.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Haha, skulle inte bry mig.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Haha, beror på .. är det äckligt smutsig så nej. men annar ja. ;D
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? ÖÖÖDET, nej men jag venne.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? W :)
Är du troende? Nej
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? höh?
Tycker du om stearinljus? Haha, vilken fråga. Jo men det är mysigt
Använder du hårbalsam? Ja, massor. haha
När blir man vuxen? När man är 18 tycker jag iaf.
Vilken färg har din tandborste? Rööööööd.

Har du lök i köttbullarna?
Haha, jag gör inte direkt köttbullar?
Hav eller Sjö? Båda.
Har du någon skrivare? Ja
Har du någon scanner? Nej.
Vad har du för väckarklocka? Min mobil, och mamma XD
Hur ofta klipper du tånaglarna? När det behövs.
Har du hår på ryggen? Haha, neeeeeej, vad äckligt!
Har du betalat månadens räkningar? Det har mina föräldrar säkert gjort, ;)
Använder du hudlotion? Ja, lätt.
Har du åkt ambulans någon gång? Ja.

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
SALTLAKRITS! favorit
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips
Tycker du om Dr Pepper? Jadå, det är helt okej.
Äpple eller Päron? Äpple.
Äter du fiskbullar? SNej, det är snusk.
Svettas du mycket? Haha, okej? fin fråga. Men nej., bara när man typ tränar och så.
När klippte du dig senast? För 8 veckor sen. Ska klippa mig snart, Klipper mig var åttonde vecka.
Vad kollade du senast hos doktorn? Herre jävlar, tog typ en fästingsspruta så att man slipper alla äckliga fästingar. Iaf så att man inte blir sjuk.
Har du fått riktig massage någon gång? Aa, älska.
Tycker du om rökt kött? Hm, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback