about me

Ditt namn: Hanna
Längd: 164 (jag vet att jag är kort!)
Spelar du något instrument: Nope, fast jag kan typ lite gitarr. Yyyytterst lite.
Vem är snyggast: Wille
Vem vet mest om dig: Mamma! och calle.
Vad vill du ha just nu: Pengar.
Vilka sjukdomar har du: Inga.
Fobier: Cellskräck :D

Känner du en snygg kille: Japp.
Har du körkort: Nejp
Åsikt om jultomten: Han finns inte, :P
Vill du gifta dig: Vet ej, vi får väl se..
Tycker du att du är attraktiv: Ingen aning.
Din hårfärg och frisyr: Blond, ganska långt lockigt hår
Skolväska just nu: En blå

Har du glasögon: Näeh.
Hur ser din plånbok ut: Louis Vuitton.
Favorittv-program: OC
När ska du festa nästa gång: Snart.
Vad köpte du senast: SOLO.
Hur mycket pengar har du: moahaha, ganska mkt.
Hur svarar du i telefonen hemma: "HALLÅ?" eller typ "Hej det är hanna" haha.
Senast kramat: Pojkvän
Vem sov du hos senast: hm, kusinen tror jag.
Stjärntecken: Våg.
Ögonfärg: Blå.
Kroppsform:
typ, lite kurvig.
Kall favoritdricka: Cola
Varm favoritdricka: Kaffe latte
Alkoholhaltig favoritdricka: Hm..
Säger ofta: FAN!
Saknar du någon: Ja...
Du fikade senast: Typ, igår.
Senast sedda film: Bio eller typ DVD? jag såg die hard senast tror jag.

Hur känner du dig nu: Förskyld
Kan du laga mat: Jadå.
Vad tycker du om fötter: FÖTTER ÄR SÖTA!
Är du smart: haha hyfsat.
Snarkar du: Nej.
Har du homofob: Fan heller.
När och varför grät du senast: Hm, ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback